Бързи, по - бързи, Дженарали. За каско
Седят трима изпълнителни в един бар. Животозастрахователи. Хвалят си се със скоростта за обработка на претенции. Първия казва „При нас докато организират церемонията и вече имат парите по сметка“. Втория с лека усмивка добавя „Бавничко е. При нас, близките вече разполагат с парите за да я организират“. „Колеги“, продължава третия, „Стивън дето мие стъклата на сградата ни, познавате ли го? Е … вчера докато работеше на 15тия етаж се подхлъзна“. „Е и?“ неразбиращо подмятат някой от останалите. „Докато падаше му подадохме чека“.
Не дължа 5лв за стар виц, щото останалото е ново.
Дженерали за каско?
Хубавото на доброволните застраховки е, че изборът е резултат на средно претеглена оценка. Една покритие е удачно към даден момент, защото най - добре приляга към текущите потребности.
Та в тоя поток на мисли,
Кога Дженерали за каско?
Поне за оферта – винаги. Няма нещо, което да създава съмнение в условията. Имат ограничения за щети по декларация, но то кой няма?! Малко по щедрички са от повечето на пазара като процент, хубавото им е в дефиницията. Щетите по декларация тук са всичко, което може да се случи докато превозното средство е паркирано или в престой. И не само, но точно това е уайлд кард. Не се налага да се мисли това дето падна камъче ли беше или клон за да влезе в покритието и има ли сграда наоколо за да е паднало нещото от нея. Дреболийка. Да радва феновете на общи условия.
И като го казах. Няма по юзър френдли написани общи условния за каско от техните. Дали това е верния път към сърцето на потребителя, щото така е на става пазарна тенденция за ритейл? Би трябвало. Но за сега не прави разлика. Причини за това доста…
Имат си и аситанс. И за България и за чужбина. За БГ е евтино. Заслужава си да се вземе за целия срок. Годишното покритие за чужбина не трябва, ако не се пътува постоянно. Скъпо е, може да се купи допълнително. На парче, за ваканцията само.
Но стига с тази застрахователна скука. Интересното
Как сработи ликвидацията по каско?
На живо. Щото при тях онлайн май няма. И да има, са го скрили, така че да не го намеря.
Моите хора ги пращам подготвени. Какво да очакват, как ще протече процеса, къде да внимават и какво следва. Не, че е философия. Всеки може да се справи, но като е систематизирано, отклоненията спрямо очакванията са по малки.
Та! Отива Влади за щета по декларация. Някъде преди обяд, може би в Люлин. Трябва да е там, защото му е на път. В момента в който поприключва получава мейл. Ето ви номера на щетата. Добре. След малко - ето ви и описа на претенцията. Пак добре, но и други правят така. Пък и на живо тази комуникация минава и с хартия. Все пак – удобно е. Търси се след време по - лесно на мейла, отколкото на лист. Приветливо отношение, кооперативност на служителя, никаква икономия на детайли при описа. Дет се вика оставили са го доволен за няколкото подновявания без щети.
Получавам системен мейл на следващата сутрин. Добре е да дозастраховате колите от справката, заради изпратени обезщетения. Това вече е екстра! Защото в доста случай дори не знам, че някой предявява претенция, че са му платили после и че се е оказал подзастрахован. Това няма как да се върши ръчно. Поне не за повече от 30- 50 коли. Та! Хубаво е! Другите застрахователи не го правят. Възможно е и не за мен. Но ако за отделния инс е от значение кой му води бизнеса, може би не е добре да се тръгва натам изначало. Въпросната подсещаща справка е въпрос на малко код и желание да се направи. Браво на Дженерали. Помислили са го.
Гледам си справката – Влади. Е как така?! Той вчера предяви, днес е за дозастраховане. Питам Пепи, вярно ли е?! Все пак не са минали и 24 часа. Твърди, че са бързи. Но все пак ще погледне пак. След малко ми звъни
Е при нас е така!
О-о-о-о-о! Радва. Не съм видяла една реклама в която Дженерали да са се изфукали със скорост за обработка на претенции. Пускат си някакви класики- средностатистически европейски коли по заметени европейски улици, щастливи семейства с руси дечица, някоя крайно премерена шегичка на червен фон, … то и какво друго за застраховане?!
Но както казват банкерите, парите обичат тишината. Ще се окаже вярно за застраховките. Най – добре обещанията се спазват без излишен шум. Няма бърза писта, няма до 500лв. Класическа процедура за ликвидация, по експертна оценка /щото със сервиз е лесно да се годи време, част от работата остава за комуникацията със сервиза/, за няколко детайла /камъчета на предната част от опесъчаването/, над 1000лв щета.
Като нещо работи, няма нужда от реклама. Трябва само да се знае…