Корис за асистанс при пътуване в чужбина? Тц!
Най- точната връзка дали нещо работи е от наблюдения. А ако са от първо лице – съвсем. Аз не пътувам с Корис. Не ми помогнаха преди години някъде в средата на Гърция. Може и да са могли, но намирането на спешно в нищото се оказа по - лесно, отколкото изчакването от около час, да проверят имам ли полица въобще. Да не говорим за друго. Излишно е и да казвам, че споменаването на болдваното изречение от по- горе, убедително отказва юзъра от който и да е застраховател с този асистанс. Въпреки това все пак задължително предлагам поне две компании при тях. Имало е и доста случаи в които са действали адекватно. А и са партньор на всеки втори застраховател.
Асистансът прави разликаТА по застраховка на медицински разноски при пътуване в чужбина
Защото качеството на услугата, която човек получава зависи именно от асистиращата компания. Поне за първичните прегледи, каквито са 99,9% от случаите.
Предполага се, че местните им партньори имат локалната експертиза да укажат накъде да се насочи страдащият пътуващ. Но контактният център е в България, от там и работата им такава. Конкретен пример по 1801231000071477. Ще го спомена и на Лев Инс, да си го проверяват ако искат.
Та в случая, звъни клиента на Корис за съдействие при възникнал здравен проблем. В Кеймбридж са, не на Мачу Пикчу. Женски глас им оказва да си търсят доктор и да се оправят със застрахователя като се върнат. То вярно, че не е кой знае каква философия да се мап-нат на една карта здравните заведения, с които имат склучен договор. И така с един поглед да е ясно разстоянието до най - близкия здравен център. Но! Колкото и пъти да съм се опитвала да проверя за конкретно място /обикновено екзотично такова/ имат ли поне едни партньор, винаги съм получавала отказ за предоставяне на информация. Хипотези за това - доста!
Та що така реагирахте бе, хора?! Къде да го търсят тоя доктор на непознато място?! Нали за това им е асистанса?! Да им асистира. Все това прави по занятие и за това е платено по полицата?! Поне една информационна услуга да бяхте предоставили. По тази застраховка асистирането не е като да се чуем по телефона!
Личните ми очаквания за асистенция са, като им се обадя, да ме идентифицират по полица, ЕГН и локация. Даже и полицата е излишна, щото базите данни са от 70-те години на миналия век, пък застрахователите са длъжни да имат информационна система по Кодекс.
Та! ЕГН-то е да се провери имам ли полица. И локацията – да се провери на къде да ме упътят. И да мога евентуално да ползвам услугата безкасово! Що да ми вкарват ликвиден риск, нали съм го хеджирала със застраховка?! Разбира се, ако локалният партньор на асистанса има договор с поне едно здравно заведение в региона. Но ако няма, най - малкото което могат да направят е да посочат къде в близост човек може да бъде прегледан, според необходимостта.. Нали имат локален офис с местна експертиза.
Май няма асистанс компания, която да не съм тествала. Но никой до сега не е упътвал да се оправям както мога, без дори да се напънат да направят нещо. Трябва да е някоя иновация в обслужването или трап в обучението на служителката. Въпреки първичното впечатление, звъни втори път клиента за съдействие. Този път мъж, вместо с решение, го затрупва с разсъждения. Те днес се прибирали, то докато намерят местните, пък те докато намерят доктор, дали пък няма да изпуснат полета …
Чудя се кой докато страда, му пука, колко бавни могат да бъдат от асистанса?! Недопустимо е! И понеже се случва за втори път, никак не върви тенденцията да стане закономерност. Затова простичко деля застраховките за пътуване на две:
С Корис и без Корис при пътуване в чужбина
По азбучен ред, не по симпатия. С Корис работят към днешна дата Армеец, Групама, ДЗИ, Лев Инс, Уника. Сигурно има и други. Не съм ги проверявала.
Без Корис са Алианц, Дженерали, Евроинс. Различни асистанс компании са при трите.
Проблем на застрахователя е с кого и как си партнира. Моят проблем е да получа услугата, която купувам.
Полицата е обещание. Трябва да се изпълнява!