Един месец на ЕИСО внимавам да не му объркам буквите ;)
Добре, че контрола не изпревари управлението, чe щяхме да изгубим подрастващата аудитория.
A! Знаете ли коя е най- повтаряната дума в служебната кореспонденцията на брокер в петък? Профилактика!
Спирам да се шегувам, защото ще е прекалено. За доброто само с добро!
Вече месец го караме на ЕИСО-нещото. Посрещнахме го с оптимизъм, заработи без излишен стрес и сривове и вече месец ми е някакси по- добре.
Не ми се налага да се меря с гумаджията
Специализацията е довела индустриалната революция. Ако аз нещо правя добре и се занимавам само с него, то мога да го предложа на пазара с по- висока производителност, по- качествено и на по- добра цена. Нашенският шмекермък ни върна векове назад. Като може да се изкара некой лев, всеки е спец по всичко. Особено като не можеш да пипнеш и да видиш какво точно купуваш- съвсем. Аз имам една професия. Гуми не сменям между две полици. Просто защото не знам и не мога. На какво основание майстора на каучука си мисли, че може да прави застраховки!? Е вярно, че все още разликата в професионалните ни умения не се мери по подготовката, а само по компютъра и разрешението да се цъка по интерфейса, но все е …
ЕИСО нещо!
Губя по- малко време
Една химизирана бланка я обгрижвах с поне още 5-10 минути извън клиента. Да препиша данните (с риск от грешки), да я сканирам, да и сложа принт скрин от моята система (пиша грозно, как да искам да ме четат вярно), да я изпратя и да информирам застрахователя (1. За да знае от кога е в риск и 2. Да е сигурен като му я занеса утре, че не е антидатирана).
И понеже на ритейл пазара е шаренично за пет полици обикновено се отваря работа към пет различни компании. Не стига, че губя време за лепящи се конфети, ами и по час на ден- нотифицирах. И да не съм интегрирана със всеки, на двадесет различни интерфейса, по- лесно и бързо копирам, отколкото преписвам, сканирам, принтирам…
Пак ЕИСО нещо!
Не нося риск от чужди грешки и пропуски
Освен, че губех излишно време да нотифицирам, после някой в компанията повторно ми преписваше творбата. Със същия субективен риск от грешки. Моя полица в гаранционния фонд няма нищо общо с хартиения оригинал. Не по моя вина! Как се обяснява това на клиента!? А компанията не направи нищо за да понесе последствията от тази грешка. Остана за моя сметка.
При друга ми липсваше цял кочан в регистъра на ГФ. Видях го след месеци и гневно писмо от клиент, че съм го измамила. Аз не проверявам всичките си полици след отчет. Това не е моя работа.
Много добро ЕИСО нещо!
Лесно ме проверяват и това в е плюс за продажбите
Че се старая и свърша работата го знам само аз, частично колегите от компаниите и донякъде КФН. Благодаря, че ме проверяват честичко за да мога да се хваля!
Интернет за повечето потребители у нас е място забавления, информация и много рядко за пазар. И причината за това е, че доверието се гради трудно. Аз лесно правя разлика между по-надеждните и другите, но за клиента това едва ли е възможно от един поглед. Не е и нужно!
Откакто реалното, стана и видимо реално през гаранционния фонд, ми е по- добре. Щом съм казала, че полицата я има, клиента си я вижда веднага. Знае, че съм се постарала за него преди да го е видял на хартия.
Чудесно ЕИСО нещо!
Гражданските стават пред очите на клиента!
Е това е най- стойкаджийската част на новата система.
Неочакван приятен страничен ефект. И следната ми история за него.
Имам един клиент, който след два неуспешни „земи парите и бегай” посредника попада на мен. Нямам никакъв шанс без да ме познава да му покажа, че не съм им „колежка”. И понеже за гражданска отговорност няма практика, пък и смисъл, да пускам квитанция за получената сума, в демонстративен знак на доверие собственоръчно му написах и подписах декларация, че съм взела парите с цел застраховка.
Два месеца по- късно същият човек ме събужда в 4.30 сутринта със съобщението: Имам спешна нужда от застрахователен брокер. Севте, за по това време.
Убедена,че е ПТП с желание да окажа съдействие, звъня обратно. Оказва се, че друга кола е тръгнал на почивка и на околовръстното КАТ установил, че ГО-то е изтекло. С акт, без акт на човека му се ходи на море. Опитал при неколко други колеги, но ЕИСО нещото се оказало пречка. Ако не беше нужно да му дам и стикера, нищо не ми пречеше да му пусна полицата на момента. Каня го на лепенка в офиса. Демонстративно (заради недоверието при първата ни среща) му показвам през сайта на ГФ, че няма полица. Регистрирам нова, деCAPTCHA на ГФ и „към дата… автомобил с ДКН… има активна застраховка "Гражданска отговорност".
Безценно! За доверието!
Часът е 10.28. Начало на полицата 10.30. Чакай две минути и тръгвай към морето. К’во друго да му кажа!?