ДЗИ: Щетите от градушката в София и Монтана без значение при подновяване на каското
ДЗИ май почват да ви глезят?! След допълнителните отстъпки за каското на регистрации извън София, Пловдив, Варна и Бургас, безплатно защитно устройство за скъпите МПС-та и по- евтино за останалите (ако е препоръчано от застрахователя), допълнителните -5% при сключена гражданска отговорност, имате още един мотив да поразгледате автозастраховките при тях.
Щетите от градушката в София и Монтана без значение при подновяване на каското
Ако си спомняте, преди почти година ДЗИ въведоха задължителна бонус- малус система при подновяване на каското. За разлика от практиката на други застрахователи, за нивото на преференции и наказания, значение има не само броя, но и тежестта на щетите. Възможните корекции варират в широки граници от -15% до +100%, като горната граница става леплива и веднъж достигната е валидна за всички други предлагани за застраховане от този клиент превозни средства.
Освен, че достигнатото ниво може да се ползва до две години от изтичане на полицата, минусовата корекция е единствената допустима, на която имате право ако предпочетете да уговорите авансов бонус по каското (предварителната отстъпка за липса на щети, която следва да възстановите при първата предявена такава).
И гъделчето в цялата тази история, добавено вчера. Щетите от градушката в София и Монтана, няма да имат никакво значение за нивото на бонус- малуса при подновяване.
Между другото ДЗИ ни направиха
доста добро впечатление при ликвидацията на щетите от градушката в София
... но имаме и забележка!
Добре организирани и приветливи, та чак и минерална вода раздаваха на чакащите. На Орландовци завеждането на щети отнемаше сравнително малко време. Е леко неудобно ни се видя за възлагателно писмо да се ходи после, но все пак тествахме при най- голямата блъсканица.
Бихме препоръчали обаче да са с една идея по клиентски ориентирани
Застрахованият в повечето случай няма точната представа кой сервиз от списъка да избере. Ако все пак вече го е направил по някакви критерии към датата на събитието (като например списък качен на сайта, който след седмица се оказва променен), не е лошо момчето зад стъклото да направи усилия да провери поне доколко обясненията на клиента за основателни. 30 минути безсмислено упорство докато се реши да потърси съдействие от по информиран колега, са повече от излишни за доброто потребителско изживяване. Пък и са не на място, след толкова полагани усилия за създаване и администриране за добра авто застраховка.
Не всички брокери трябва да се разпознават на външен вид, нали?! За лоша изненада на младите служители някой приличат на клиенти :)