Основно навигационно меню

Broko лого Brokoза застраховките!

ДЗИ: Завеждането на щети по имуществени застраховки и по телефона

Докато нормотворците се опитват да забранят средствата за комуникация от разстояние при едни застраховки (говорим за гражданската отговорност в интернет и новата версия на Кодекс за застраховане), застрахователите ви дават все повече свобода да се радвате на технологиите при други.

Ето на! През септември ДЗИ направи имуществената си застраховка електронна (поне при издаване), а вече можете да завеждате щети по нея и от разстояние.

0700 16 166 при щета по имуществено в ДЗИ

Помислете само. Колко спестено време и икономисана хартия за заявления с едно решение- телефон. Поздравления за ДЗИ!

Ето така трябва да работи (не сме го тествали още)

  1. При щета се обаждате на контактния център 0700 16 166. Сроковете за това зависят от вида на събитието и са ви подробно описани в общите условия. Ако не ви се чете, запомнете, че звъните веднага като видите събитието. Най- лесно е. Регистрират ви събитието.
  2. До края на следващия работен ден служител на ДЗИ трябва да се свърже с вас и да ви уведоми какви документи ще очакват по щетата и да насрочи дата и час на оглед

Нищо по- различно от физическото завеждане на щета с тази разлика, че става веднага, по всяко време (24/7) и не изисква абсолютно никаква експертиза. Звъните, съобщавате и чакате. Останалото е по общи условия. Ако не сте ги чели, за това ви е брокера- да ви ги преразкаже.

Дистанционното уведомяване при щета по имуществено застраховане не е никак ново за пазара.

При Алианц (0800 13 014) и Уника (0700 111 50) още от 2013г. има същата услуга.

Армеец приема електронни заявления по мейл, а Уника и Дженерали има и уеб формуляр през страницата си. Тествали сме го при тези три компании. Работи без проблем.

По- лесно става в 21 век със застраховките. С някой де… други ще ги дялкаме на камък за "по - сигурно" :)

Броко новини