Основно навигационно меню

Broko лого Brokoза застраховките!

Евроинс: Туроператорът Арайвалс – Иди е в процедура по несъстоятелност. Как да предявите претенция по застраховката му „Отговорност на туроператора“?

Е не трябваше точно с такава новина да привършване предпразничните дни, но… като е факт- сме длъжни да предадем. Информацията идва официално от Евроинс. Можете да я прочетете и на тяхната страница- тук.

Туроператорът Арайвалс – Иди е в процедура по несъстоятелност. Какви права имат неговите клиенти?

Туроператорите са длъжни да сключват застраховка „Отговорност на туроператора“. Въпросната фирма е застрахована в Евроинс с полица 03700100000503. Тази полица Ви дава права! Можете да предявите претенция към застрахователя за възстановяване на:

  • Платените суми по сключеният от вас договор с туроператора, ако пътуването не е започнало;
  • Разходите ви за връщане, ако пътуването вече е започнало;
  • Платените суми, за туристически услуги, уговорени в договора, ако те не са предоставени;
  • Съдебни разноски, при влязло в сила съдебно решение, по претенции във връзка с горните три.

Как да предявите претенция към Евроинс, ако сте клинет на Арайвалс – Иди?

Попълвате ето това искане. Има го и на страницата на Евроинс. Задължително напишете и адрес за кореспонденция, телефон за контакт и и-мейл (ако имате такъв).

Към заявлението ви трябват:

  • Копие от договора за пътуването с туроператора;
  • Копия на документи, доказващи извършения разход (фактури, касови бележки, платежни нареждания).

Ако е необходимо друго, застрахователят ще ви информира.

Искането се подава само налично (не става по мейл). Може да е във всеки офис на Евроинс (агенция, представителство и т.н.). Е ако имате брокер- не пречи да приведете в движение и него, ако ще ви е по- удобно.

Ако нещо не е ясно или имате други въпроси, ето ви връзка с Евроинс.

Телефон: 02 4895 443.

Електронна поща: office@euroins.bg, vladimir.savov@euroins.bg

Броко новини