Основно навигационно меню

Broko лого Brokoза застраховките!

Уника: При плащане на щета по каско- информативно SMS-че

И като се заговорихме за каско, нова услуга пусна Уника по авто застраховката си. Целта е да ви държи в течение, ако парите за щетата на колата са вече платени.

СМС за платена щета

Компанията ще праща информативни съобщения към клиентите си по каско при плащане на щета. От примерните текстове е видно, че целите са три:

  • Да разберете, че вече са ви платили (на вас или на сервиза, ако щетата е безкасова ликвидация);
  • Каква сума точно ви плащат и
  • Да ви подканят, да дозастраховате МПС- то и да не забравите огледа след ремонт ( ако плащането е касово и ремонта не е в доверен или официален сервиз).

На пръв поглед услугата е удобна, ако не ползвате брокер и SMS известяване за движенията по вашата сметка.

Обичащите да мързелуват обаче знаят, че задължение на посредника е да следи статуса на щетата и да информира как е добре да постъпите след нейното плащане. Пък и е по удобно да разкарате брокера за анекса за дозастраховане, пред това да търсите офис на застрахователя.

Ако вашият брокер не постъпва така- сменете го! Други се стараят.

Любителите на статистиката пък могат да намерят за удобно да знаят колко точно струва ремонта в доверен сервиз. Споменаваме го, защото при този начин за обезщетяване по каско застрахователят плаща директно на сервиза. Ангажиментът на застрахования е само да избере майстор от списъка и да предостави колата.

Броко новини