Основно навигационно меню

Broko лого Brokoза застраховките!

ДЗИ: Отличници в ликвидацията по каско

Да ви разкажем една история за щета по каско.

В края на работния ден, клиент се обажда с проблем по каско. Счупил стоп в колче при маневра за паркиране. А на следващия ден колата влиза в сервиз за ремонт по друга претенция.

Кофти ситуация е, защото или трябва да послъже с декларацията за времето на събитието, след като я вземе от сервиза, и да рискува да го хванат щото ремонта приключва със снимки, включително и панорамни. Но пък и е неудобно да притичва преди работа до ликвидация за да си заведе щетата и да остане коректен в обясненията и все пак да хване чакания от отдавна час за майстор.

Кофти не значи без полезен ход, ако е при ДЗИ. Щото имат приложение. И за разлика от други на пазара, това сме го потествали. Препоръчваме му да действа, но все пак информира и 112, ако поради някакво чудо решат да му пратят патрулка за да удостовери немарливостта на общината от кривото колче. Така де, като си харесва човек застрахователя, добре е да даде едно рамо за регрес. Пък и по ЗДвП при ПТП с чуждо имущество… знаете си!

Бързи!

Това резултата и от този тест на самоликвидацията по каско на ДЗИ. Клиентът си нацъка претенция, остави колата в сервиза на следващия ден. Заведоха му претенцията и за два дена имаше възлагатетелно писмо. Новия ремонт се вля в текущия. С едно влизане в бокса- два два проблема.

И като заговорихме за сервизи….

Натовареността на сервизите се проверява

Така леките ремонтите се планират бързо и лесно

Ако не ви се е налагало да правите кола по щета в последните месеци, късмет сте извадили. Със сервизите е много тегаво. Часове се записват за между месец и два напред. Като, ако човек няма предпочитано място за поправки, търсенето на такова става неприятен процес.

ДЗИ си проверят натовареността на партньорската мрежа и дават ежемесечно информация за това. Като се замисли човек, не коства много да се организира, но ефектът е значителен. Брокерът знае къде може да насочи кола веднага и тя да излезе поправена до няколко дни. Пести време за посредника и оставя клиента доволен от работата на застрахователя. Та кой ще хареса да чака за една боя два - три месеца?!

Работата на сервизите се проверява

Тегаво със сервизите не значи само чакане с месеци за дата. По - неприятната част е чакане с месеци да приключи ремонта след датата. И докато проблем с доставката на резервни части е обясним за клиента, спекулациите с темповете на застрахователя не са. Ако за тежък ремонт сервиз е ок да приеме колата веднага, но значи има голям паркинг на който МПС-то ще си отстои с месеци. Но пък за това е обратната връзка. Кажат ли ви от сервиза, че застрахователя бави втори оглед с повече от няколко дни, задължително трябва да се провери при компанията.

Пореден плюс за ДЗИ и в тази насока. Оценяват обратната връзка и действат незабавно. Приятно е, като го разберете от извинението на сервиза.

Та така! Каското не е само условия. Общото потребителско изживяване от продукта почва да понатежава.

Броко новини